Nettavisen.no

Kontakt oss 468 30 050

Fretex vil ha menn

Promotion med annonselenker

Problemer med å holde igjen buksesmekken?

Oddsen med annonselenker

- Avgir de poeng her, er hans tid i klubben over

Fretex satser på å nå mennene i ny kampanje.

Fretex har tidligere laget mest markedsføring rettet mot kvinner

NA24 Propaganda - Norges største medienettsted

- Menn har ikke blitt prioritert i tidligere kampanjer og nå ønsker vi å vise mer av et maskulint uttrykk. Allerede i dag handler en del menn hos oss, men vi ser at potensialet er stort og vil nå trekke flere inn i butikkene våre, forteller Trine Gjermundbo i Fretex.

Fretex har samarbeidet med reklamebyrået Kitchen i forbindelse med kampanjen.

Team hos Kitchen var seniorteamet Anne Gravingen og Bendik Romstad, juniorteamet Hanne Martinsen og Victoria Evensen, samt Ingvild Seliaas, Mette Loland og Rune Roalsvig.

Har du et medietips, ta kontakt med NA24 Propaganda

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

BIDRA I DISKUSJONEN

Gunnar Stavrum Her vil vi gjerne vite hva du mener om denne saken. Vi ønsker at du er registrert, fordi det gjør argumentene og synspunktene mer interessante. Dersom du har spesielle grunner til å kommentere uregistrert, kan du sende innlegget hit og begrunne hvorfor. I unntaktstilfeller vil vi publisere innlegg fra uregistrerte debattdeltakere etter redaksjonell redigering. Vær saklig og respektfull! Send en mail til moderering@nettavisen.no hvis du har innspill til moderatorene.
Gunnar Stavrum, sjefredaktør

comments powered by Disqus